Вітаю Вас, Гість
Головна » 2016 » Жовтень » 28 » КРОК ДО ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ
19:22
КРОК ДО ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ

       Сучасний урок повинен бути цікавим, ефективним, результативним. Концепція нової школи вимагає від учителя постійної самоосвіти та професійного удосконалення. Канікули - для учнів,а вчителям час підвищити свою професійну майстерність. Тому в школі з 24 по 28 жовтня було проведено педраду, засідання шкільних методичних об'єднань,  випущено методичний бюлетень "Місце уроку у розвитку творчих здібностей учня".    

  На ШМО розглядались питання  :

  •   як зробити урок ефективним;
  •   як подолати неуспішність учнів;
  •   як працювати з обдарованими учнями;
  •   форми й методи організації самостійної роботи з учнями.
  •   переглянуто презентацію "Сучасні педагогічні технології"

       Розроблено 

              Поради щодо організації домашньої самостійної роботи учня

1.   Обсяг домашніх навчальних за­вдань не повинен перевищувати 1/4 того, що виконано на уроці.

2.   Доцільно систематично озброюва­ти учнів раціональними методами і прийомами домашньої роботи.

3.   У розмові з батьками чітко ви­значайте їх роль у наданні допо­моги дітям під час приготування ними домашніх завдань (не вико­нувати за них жодного завдання, забезпечувати належні санітар­но-гігієнічні умови для навчальної роботи вдома, привчати дітей дотримуватися режиму дня, зао­хочувати їх працю, рекомендувати раціональні методи й прийоми ви­конання навчальних завдань).

4.   Домашні завдання мають бути чіт­ко сплановані педагогом. У кін­ці уроку вчитель звертається до школярів із проханням відкрити щоденники, подає в скорочено­му вигляді домашнє завдання на дошці, стежить, щоб усі зробили необхідні записи. Можна пропону­вати учням (особливо в молодших і середніх класах) взаємно переві­рити правильність таких записів.

5.   Після цього варто відвести кілька хвилин для ознайомлення шко­лярів з особливостями виконан­ня домашньої роботи (розв'яза­ти у класі подібну задачу, вправу як своєрідний інструктаж до на­вчальної праці вдома).

6.   По можливості забезпечувати ди­ференційований підхід до визна­чення змісту й обсягу домашніх завдань з урахуванням індивіду­альних особливостей школярів, їхніх запитів та інтересів.          

7.   Використовувати завдання твор­чого характеру, які приваблюва­ли б учнів своєю новизною і ці­кавістю.

8.   Не варто давати домашні завдан­ня на після вихідні й післясвятко­ві дні.

Переглядів: 253 | Додав: grebenyakv | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: