19:22 КРОК ДО ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ | |
Сучасний урок повинен бути цікавим, ефективним, результативним. Концепція нової школи вимагає від учителя постійної самоосвіти та професійного удосконалення. Канікули - для учнів,а вчителям час підвищити свою професійну майстерність. Тому в школі з 24 по 28 жовтня було проведено педраду, засідання шкільних методичних об'єднань, випущено методичний бюлетень "Місце уроку у розвитку творчих здібностей учня". На ШМО розглядались питання :
Розроблено Поради щодо організації домашньої самостійної роботи учня 1. Обсяг домашніх навчальних завдань не повинен перевищувати 1/4 того, що виконано на уроці. 2. Доцільно систематично озброювати учнів раціональними методами і прийомами домашньої роботи. 3. У розмові з батьками чітко визначайте їх роль у наданні допомоги дітям під час приготування ними домашніх завдань (не виконувати за них жодного завдання, забезпечувати належні санітарно-гігієнічні умови для навчальної роботи вдома, привчати дітей дотримуватися режиму дня, заохочувати їх працю, рекомендувати раціональні методи й прийоми виконання навчальних завдань). 4. Домашні завдання мають бути чітко сплановані педагогом. У кінці уроку вчитель звертається до школярів із проханням відкрити щоденники, подає в скороченому вигляді домашнє завдання на дошці, стежить, щоб усі зробили необхідні записи. Можна пропонувати учням (особливо в молодших і середніх класах) взаємно перевірити правильність таких записів. 5. Після цього варто відвести кілька хвилин для ознайомлення школярів з особливостями виконання домашньої роботи (розв'язати у класі подібну задачу, вправу як своєрідний інструктаж до навчальної праці вдома). 6. По можливості забезпечувати диференційований підхід до визначення змісту й обсягу домашніх завдань з урахуванням індивідуальних особливостей школярів, їхніх запитів та інтересів. 7. Використовувати завдання творчого характеру, які приваблювали б учнів своєю новизною і цікавістю. 8. Не варто давати домашні завдання на після вихідні й післясвяткові дні. | |
|
Всього коментарів: 0 | |