Головна » Файли |
Всього матеріалів в каталозі: 21 Показано матеріалів: 11-20 |
Сторінки: « 1 2 3 » |
Результати ДПА 9 класи. |
Наказ про зарахування учнів до 1 класу |
ВІДДІЛ ОСВІТИ воловецької 28.10.2016 р. смт. Воловець № 177 Про результати державної атестації Гукливської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Воловецької районної ради Закарпатської області Відповідно до Законів України , «Про освіту», «Про загальну середню освіту», на виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 30.01.2015 № 67 «Про затвердження порядку державної атестації дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.02.2015 № 173/26618, з метою визначення відповідності навчального закладу державним стандартам певного освітнього рівня, дотримання ним вимог цих державних стандартів та забезпечення надання якісної освіти НАКАЗУЮ: 1. Визнати за результатами державної атестації Гукливської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів, що освітні послуги, які надаються навчальним закладом відповідають державним стандартам певного освітнього рівня. 2. Визнати атестованою Гукливську загальноосвітню школу І-ІІ ступенів Воловецької районної ради Закарпатської області. 3. Директору школи (Гребеняку В.Є.) оприлюднити результати державної атестації І'укливської ЗОШ І-ІІ ступенів на офіційному сайті навчального закладу. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник відділу освіти Н.Шутка |
Літній мовний табір |
Формування творчо обдарованої, гармонійної особистості |
Робота по підготовці бінарних занять. Першим етапом у підготовці бінарних занять має бути аналіз учбових програм по предметах. На засіданні циклової (методичної) комісії вчителів, наприклад, гуманітарних, загальноосвітніх та інших дисциплін, обговорюється план роботи на навчальний рік. Учителі предметів відмічають, по яких темах можна провести заняття в комп’ютерному класі, який тип занять можна використати при цьому. Отже, на першому етапі відбираються предмети й теми, де можливі варіанти бінарних занять у комп’ютерному класі, намічається тип і мета заняття, час його проведення. Другим етапом буде спільна робота викладачів інформатики та відповідного предмету по розробці плану-сценарію заняття, по підготовці матеріалів заняття. На цьому етапі ставляться задачі по кожному з предметів, визначається мета. При необхідності розробляється навчально-контролюючий або навчально-розрахунковий пакет. Третій етап – це контрольний огляд і коректування розроблених матеріалів до заняття. Цей етап важливий тому, що на цьому етапі викладачі, які готувались до бінарного заняття, повинні об’єднати свої розробки заняття. На другому етапі кожен працював над своїми задачами й проблемами, а на третьому проходить співставлення розробок кожного. Уточнюється, як і що на уроці викласти, які питання поставити, яка послідовність проведення заняття. Визначаються функції кожного викладача. На цьому ж етапі коригуються домашні завдання учням напередодні бінарного заняття по кожному з предметів. Четвертий етап – планування бінарного заняття в розкладі занять. Це дуже важливий етап і тут можливі варіанти. Розглянемо їх. Перший варіант – на бінарне заняття планується два уроки підряд (дві академічні години). Без різниці в якому порядку по одному уроку на кожний із предметів планується в розкладі занять, але заняття повинні бути одне за одним (наприклад, 1 та 2, 3 та 4 уроки). Другий варіант – з урахуванням типу заняття і підготовчої самостійної роботи учнів, можливе планування одного уроку по двох предметах одночасно. Одним словом, можливі різні варіанти планування в залежності від типу, мети й змісту заняття. Підготовча самостійна робота учнів може включати:
|
План заходів до 200 річчя Тараса Шевченка |